Regulamin

  1. Definicje
  • Klient – osoba fizyczna korzystająca z usług Wypożyczalni.
  • Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady korzystania z usług Wypożyczalni.
  • Usługa – wynajem przez Wypożyczalnię BOXu.
  • BOX - pudełko z zabawkami i pomocami, które jest wynajmowane przez Wypożyczalnie.
  • Okres rozliczeniowy – jest to czas 30 dni liczony od dnia dostarczenia do miejsca odbioru
  1. Infomacje ogólne
  • Regulamin określa zasady korzystania z Usług Wypożyczalni, w tym składania zamówień na Usługi oraz realizacji zamówień, zasady zapłaty za Usługi.
  • BOXy są własnością Wypożyczalni: LECH-LAND LECH SZCZEPANKOWSKI, ul. Sztumska 9, 04-996 Warszawa Polska, NIP: 5661454580, REGON: 010906030.
  • Ceny wszystkich widocznych Usług na stronach internetowej Wypożyczalni są cenami brutto i są wyrażone w złotych polskich.
  • Usługa Wypożyczalni skierowana jest do mieszkańców Polski.
  • Wypożyczający zobowiązuje się do przestrzegania warunków Regulaminu.
  1. Subskrypcja
  • Klient może składać zamówienia za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.akukubox.pl
  • Podczas dokonywania zamówienia, Klient jest zobowiązany do podania swoich prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail, telefonu kontaktowego, imienia dziecka, daty urodzin dziecka oraz dokładnego adresu odbiorcy (w przypadku wysyłki kurierem) lub numeru paczkomatu (w przypadku wysyłki do paczkomatu). Są to dane niezbędne do wykonania usługi.
  • Przy składaniu zamówienia, Klient zobowiązany jest do założenia konta, poprzez podanie nazwy użytkownika oraz hasła. Panel „moje konto” służy do zarządzania swoimi subskrypcjami.
  • Zamówienia złożone do 5go dnia miesiąca, rozpoczynają subskrypcję od 15go dnia tego samego miesiąca.
  • Zamówienia złożone do 20go dnia miesiąca, rozpoczynają subskrypcję od 1go dnia następnego miesiąca.
  • Rezygnacji z subskrypcji można dokonać w sekcji „Moja subskrypcja” poprzez  zalogowanie się w panelu „Moje konto”.
  • Płatności za kolejny miesiąc najmu są pobierane automatycznie 20go (w przypadku subskrypcji od 1go dnia miesiąca) oraz 5go dnia miesiąca (w przypadku subskrypcji od 15go dnia miesiąca).
  • Aby rezygnacja z subskrypcji była skuteczna, należy złożyć rezygnację przed pobraniem opłaty za kolejny miesiąc najmu. W przypadku braku rezygnacji z subskrypcji do wymaganego terminu - zostaje ona automatycznie przedłużona na kolejny miesiąc. Po pobraniu płatności, nie ma możliwości jej zwrotu.
  1. Płatności
  • Płatności za wypożyczenie obsługiwane są przez  platformę płatniczą PayU, z której regulaminem można się zapoznać tutaj oraz z polityką prywatności tutaj.
  • W przypadku, gdy Klient nie zwróci BOXa wraz z jego zawartością w umówionym terminie lub nie poinformuje o decyzji przedłużenia lub nie uzyska akceptacji Wypożyczalni, sprawa zostaje zgłoszona jako przywłaszczenie do właściwych organów ścigania, a Wypożyczalnia nalicza opłatę w wysokości 2-krotnej ceny ustalonej w cenniku, do momentu zwrotu BOXa.
  1. Dostawa
  • Przesyłkę BOXa w obie strony – do klienta oraz spowrotem do Wypożyczalni opłaca Wypożyczalnia. Etykieta zwrotna (w przypadku dostawy kurierem) wysyłana jest na adres e-mail Klienta na około 3 dni przed upływem okresu rozliczeniowego. Kod zwrotu (w przypadku dostawy do Paczkomatu) wysyłany jest na adres e-mail oraz numer telefonu Klienta na około 3 dni przed upływem okresu rozliczeniowego.
  • Klient w ciągu 3 dni od dostarczenia BOXa jest zobowiązany do zgłoszenia ewentualnych nieprawidłowości lub znacznych uszkodzeń zawartości BOXa.
  • Wypożyczalnia realizuje wysyłki BOXów w drugim i czwartym tygodniu każdego miesiąca.
  • Klient zwraca wypożyczony BOX wyznaczoną przez Wypożyczalnię usługą kurierską lub poprzez Paczkomaty na wskazany adres. Wypożyczalnia przygotowuje etykietę zwrotną/kod zwrotu jeden raz w miesiącu. W przypadku, gdy klient nie zwróci BOXa, a termin ważności etykiety/kodu zwrotu upłynie, klient ponosi koszt każdej kolejnej wysyłki wygenerowanej przez Wypożyczalnię, aż do momentu odebrania BOXa przez Wypożyczalnię.
  1. Odpowiedzialność stron
  • Klient zobowiązany jest dbać o wypożyczony BOX i użytkować zgodnie z przeznaczeniem, utrzymywać w stanie należytym oraz w odpowiedni sposób zabezpieczać przed jego utratą.
  • Wypożyczalnia nie ponosi odpowiedzialności za szkody materialne lub fizyczne, powstałe w wyniku użytkowania wypożyczonego BOXa i jego zawartości. Wszystkie zabawki oraz pomoce dołączone do BOXa przeznaczone są do użytku wyłącznie pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej.
  • Użyczenie zabawek znajdujących się w BOXie osobie trzeciej odbywa się na odpowiedzialność Klienta.
  • Klient nie ponosi odpowiedzialności za zużycie zabawek znajdujących się w BOXie wynikające z normalnego używania zgodnie z ich przeznaczeniem np. drobne rysy.
  • Klient ponosi odpowiedzialność za zniszczenie trwałe i znaczne, zdekompletowanie oraz za zaginięcie zabawek znajdujących się w BOXie bądź ich pojedynczych elementów. Jako zniszczenia trwałe i znaczne uznaje się: złamania poszczególnych elementów lub/i takie uszkodzenia towaru, które uniemożliwiają ich normalne użytkowanie zgodne z założeniami. W przypadku zwrócenia towaru uszkodzonego lub niekompletnego Klient ponosi koszty zakupu identycznej, nowej zabawki.
  1. Reklamacje
  • Jeśli wynajmowany Box ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w kodeksie cywilnym.
  • AKUKUBOX obowiązany jest dostarczyć BOX bez wad, jednak przy uwzględnieniu, że Produkty w BOXie mogą być używane i nosić drobne tego ślady.
  • Klient może dokonać zgłoszenia reklamacji w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez formularz kontaktowy podany na stronie internetowej akukubox.pl
  • Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową, danych kontaktowych składającego reklamację.
  • Wymogi podane w punkcie powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  • Czas uzyskania odpowiedzi na reklamację wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
  • W przypadku wystąpienia braków zgłoszenia reklamacyjnego dokonanego przez Użytkownika, AKUKUBOX zwróci się do Klienta drogą mailową o ich uzupełnienie.
  1. Odstąpienie od umowy
  • Klient w terminie 14 dni kalendarzowych może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny bez ponoszenia kosztów dodatkowych, z wyjątkiem kosztu już poniesionego - opłata za bieżący miesiąc wynajmu BOXa. (Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).
  • Termin 14 dniowy jest liczony od daty dostarczenia Klientowi pierwszego BOXa
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować AKUKUBOX o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy Najmu BOXa poprzez wysłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany na stronie akukubox.pl.
  1. Postanowienia końcowe
  • Wysyłka odbywa się tylko na terenie Polski.
  • W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego.
  • Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują od dnia 1 kwietnia 2023 roku.
  • Wypożyczalnia ma prawo do przetwarzania danych osobowych w celu realizacji Umowy Wypożyczenia BOXów z zabawkami i pomocami. Administratorem danych osobowych Klientów jest LECH-LAND LECH SZCZEPANKOWSKI, NIP: 5661454580, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Sztumskiej 9. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Administrator dba o to, by dane były zbierane tylko w zakresie niezbędnym do wskazanego celu i przetwarzane tylko przez okres, w jakim jest to niezbędne.

 

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami! Napisz na: kontakt@akukubox.pl